מסמכים שהמעסיק צריך למלא על מנת לנוציא עובד לחל"ת
המעסיק נדרש למלא עבור העובד לצורך קבלת דמי אבטלה בתקופת מגפת הקורונה:
- סיכום תלושי שכר של העובד (טופס 1514) –
- טופס 100 יש להוציא ממערכת השכר, ולשדר לביטוח לאומי
- מכתב מפורש שמיועד לעובד שבו רשום את תאריך היציאה לחל"ת
אם מדובר בעובד בחל"ת המעסיק צריך לציין שהיציאה לחל"ת היא בעקבות משבר הקורונה.
כמו כן יש לציין את תאריך היציאה לחל"ת ואם התקופה לא ידועה – יש לרשום שתאריך סיום החל"ת אינו ידוע.
כל מעסיק שמוציא עובד לחל"ת צריל לדווח למשרדנו דרך המייל [email protected]